top of page

Klantenservice

Hieronder in de blokken kun je in grote lijnen lezen hoe we de belangrijkste dingen geregeld hebben.

Meer uitleg vind je onder de Veelgestelde vragen.

Betalen

Hoe jij wilt

Je kunt eenvoudig en veilig  betalen met iDEAL, je creditcard,

 Google Pay  en  Apple Pay

iDEAL logo
Apple Pay logo
Google Pay logo
Visa logo

Bezorging

Via PostNL

Wij verpakken je Klittebellen in een brievenbusdoosje en geven die mee aan PostNL. Handig, want je hoeft er niet voor thuis te blijven. De kosten voor je pakje binnen Nederland zijn €4,25 voor België €5,90.

PostNl logo
Betalen en bezorging

Retourneren

Binnen 14 dagen

Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Vul het retourformulier in, zodat we weten dat het eraan komt. Verstuur daarna zsm de ongedragen Klittebellen in de oorspronkelijke verpakking op eigen kosten naar ons toe. Als wij het pakket in orde hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug.

Privacybeleid

Je kunt ons vertrouwen met jouw informatie

Wij zijn zuinig op jou, je gegevens en je privacy. We gebruiken je gegevens alleen voor onszelf, niet voor anderen. Je bepaalt zelf of je de analytische cookies accepteert of niet, maar we zouden het heel fijn vinden als je het wel doet. Daarvan kunnen we leren hoe we de website zo goed mogelijk naar de wensen van bezoekers kunnen instellen. Daar word jij toch ook blij van?

Retourneen en Privacy

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, kijk dan even of deze voorkomt bij de veelgestelde vragen. Zit je vraag er niet bij neem dan even contact met ons op. Heb je een klacht? Neem dan zeker contact met ons op. Want we willen vooral dat je blij bent met je Klittebellen!We zullen z.s.m hierop reageren.

  • Waar worden Klittebellen van gemaakt?
    Klittebellen worden met PETG geprint. PETG staat voor polyethyleentereftalaatglycol en is een aangepaste versie van PET dat je mogelijk kent van PET-flessen. PETG heeft als voordeel dat het sterk is, wat nodig is omdat de vorm van de Klittebel best kwetsbaar is. PETG is recyclebaar. Ons afval kan gewoon in de PMD zak. En al kunnen je Klittebellen jaren meegaan, uiteindelijk mogen deze ook in de PMD zak.
  • Waarom Klittebellen?
    Wij vinden het bizar dat we alles over het menselijk lichaam weten, maar dat de vorm van de clitoris tot voor kort een mysterie was. Zeker als je beseft dat dit al in de middeleeuwen bekend was. Ons doel is er aan bij te dragen dat iedereen weet hoe de clitoris er uitziet zodat die kennis niet zomaar weer vergeten kan worden.
  • Komen er nog andere kleuren?
    Vast wel. We zijn continu op zoek naar mooie kleuren die ook nog eens mooi printen. Dat gaat namelijk niet altijd samen. Veel filament valt af omdat daarmee de achterkant van de Klittebellen te grof wordt. Abonneer je op onze nieuwsbrief en houd onze socials in de gaten. Daarop zullen we nieuwe kleuren aankondigen.
  • Komen er nog andere formaten?
    Ja, er komt in ieder geval nog een tussenmaatje. Die zit tussen groot en middel in. We hebben ook geëxperimenteerd met kleine Klittebellen als stekertjes. Helaas zijn die vrij kwetsbaar. Wanneer we een manier gevonden hebben om ze sterk te krijgen ( misschien toch met ander materiaal) dan zullen we ze zeker introduceren. Abonneer je op onze nieuwsbrief en houd onze socials in de gaten. Daarop zullen we nieuwe formaten aankondigen.
  • Gaat Klittebel ook andere producten aanbieden?
    Daar zijn we mee bezig. Als we het kunnen printen, is de kans het grootst. Bijvoorbeeld clitorissen op ware grootte of misschien zelfs nog groter voor educatieve doeleinden. We zijn nu aan het testen met hangertjes en sleutelhangers. Heb je ideeën of wensen, laat het ons vooral weten. En hou onze socials in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
  • Is de vermelde prijs voor een paar Klittebellen of voor eentje?
    Standaard koop je altijd een paar Klittebellen. Dus twee dezelfde. Hou je ervan om twee verschillende oorbellen te dragen, dat kan ook. Bestel een paar in een van de gewenste kleuren en geef in het commentaar aan welke tweede kleur je wilt.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Kies de kleur en formaat Klittebel die je wilt bestellen Kies onder Oorbel het gewenste haakje of steker, in goud of zilverkleur Klik op In Winkelwagen. Klik op Winkelwagen bekijken ( Of rechtsboven op je Winkelmand) Controleer of je winkelwagen klopt Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze. Heb je een account? Dan kun je inloggen met het e-mailadres daarvan en dan worden de gegevens al voor je ingevuld. Kies een gewenste betaalmethode. Je hebt hierbij de keuze uit iDEAL, verschillende creditcards, Google Pay en Apple Pay. Klik op doorgaan, daarmee ga je naar je betaling en maak je je bestelling definitief. Super! Nu gaan wij ervoor zorgen dat je Klittebellen zsm naar je toekomen.
  • Mijn specifieke wens staat niet bij de opties
    Wil je graag een combinatie of formaat die je niet standaard kunt bestellen? Neem dan even contact met ons op zodat we kunnen afstemmen wat mogelijk is. Wanneer we een bestelling op maat maken, sturen we je een betaallink. Na jouw betaling gaan we aan de slag met de bestelling!
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Als je direct na je bestelling erachter komt dat je iets verkeerds hebt besteld, of gelijk spijt hebt, neem dan direct contact met ons op. Wanneer we je bestelling nog niet hebben verwerkt, kunnen we je bestelling nog aanpassen of annuleren. Wanneer de bestelling al verwerkt is en bij PostNL aangeleverd, dan kun je je bestelling op eigen kosten retourneren.
  • Kan ik op de site zien wat ik besteld heb?
    Ja, dat kan onder je account. Zorg dat je ingelogd bent Klik op het accountlogo en kies: Mijn bestellingen ( Desktop rechtsboven, mobiel: Klik op drie streepjes rechtsboven, dan bovenaan) (Ben je al bij Mijn account, klik dan onder je account balk op Mijn bestellingen) Hier kun je je bestelgeschiedenis bekijken of de status van een recente bestelling controleren.
  • Waar kan ik mee betalen?
    Wanneer je een bestelling plaatst, heb je daarbij de keuze uit de volgende betaalmethodes: iDEAL, Apple Pay, Google Pay en verschillende creditcards Creditcard Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.
  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Omdat iedere Klittebel in meerdere variaties te bestellen is, hebben we jouw Klittebellen waarschijnlijk nog niet klaar liggen. We stellen deze pas samen als we weten wat je wensen zijn. Normaal gesproken heb je je Klittebellen binnen 2-5 werkdagen in huis. Wanneer jouw kleur Klittebel opeens heel snel gaat en opraakt, dan gaan we deze gelijk printen. Soms kan het dan iets langer duren. Wij vermelden dit zodra we dat merken in de webshop. Heb je ze al besteld? Dan krijg je daar bericht over.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De bezorgkosten van bestellingen tot €50 betaal je zelf. Bestel je voor €50 of meer? Dan zijn de bezorgkosten gratis. Nederland: €4,25, inclusief track & trace België : €5,90, inclusief track & trace
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Nadat wij je pakje aan PostNL afgegeven hebben, krijg je van ons een mail met een track & trace code. Hiermee kun je de actuele bezorgstatus altijd inzien. Houd er rekening mee dat PostNL geen brievenbuspakketjes op zondag en maandag bezorgt.
  • Ik heb eigenlijk wel haast met mijn bestelling
    Heb je je Klittebellen op een speciale dag nodig? Voeg dan een aantekening toe bij je bestelling met de dag en reden. Dan kunnen wij daar zoveel mogelijk rekening mee houden en je informeren of het mogelijk is.
  • Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
    Het kan zijn dat je pakje bij PostNL vertraagd is. ( Grotere kans met de feestdagen). Houd je track & trace in de gaten. Is er na 5 werkdagen niets veranderd aan de status van je track & trace? Neem dan even contact met ons op.
  • PostNL meldt dat mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen, hoe kan dat?
    Het kan zijn dat PostNL het bij je buren bezorgd heeft. Of dat de bezorger alle brievenbuspakjes in een keer gescand heeft en je pakje later op de dag wordt bezorgd. Maar soms gaat er wat bij PostNL mis. PostNL adviseert om na twee dagen na deze melding contact met ons op te nemen. Maar de ervaring leert dat het meestal binnen vijf dagen wel geleverd wordt. Als je na vijf dagen na het bericht nog niets ontvangen hebt, neem dan contact met ons op.
  • Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?
    Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Vul het retourformulier van de Klantenservice van Klittebel in, zodat we weten wat eraan komt. Verstuur daarna zsm de ongedragen Klittebellen in de oorspronkelijke verpakking op eigen kosten naar ons toe. Maak je geen gebruik van een retourlabel, vermeld dan het bestelnummer in of op de verpakking. Als wij het pakket in orde hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug.
  • Hoe maak ik een retourlabel aan?
    Als je je Klittebellen hebt ontvangen kun je een retourlabel printen. ( Vergeet niet je retour te melden bij de Klanterservice van Klittebel) In de bevestigingsmail dat je bestelling onderweg is, klik je op: Zending volgen. In de pagina van Myparcel kun je onder zending retour sturen je retourlabel downloaden. Je kunt hier heel eenvoudig betalen. Zending retour sturen Wanneer je jouw bestelling retour wilt sturen, kun je na ontvangst van de bestelling hier een retourlabel downloaden. Retourlabel downloaden
  • Ik wil een deel van mijn bestelling retourneren
    Dat kan natuurlijk ook, geef duidelijk aan op je retourmelding bij de Klantenservice van Klittebel welke Klittebellen je terugstuurt.
  • Ik wil een deel van de combi-deal terugsturen
    Bij een combi-deal ontvang je drie paar Klittebellen en betaal je er maar twee. Als je een kleur terug wilt sturen, is dat zonde, want deze was gratis. Wil je twee Klittebellen terugsturen, dan storten we de prijs van een Klittebel terug. Je betaalt dan de gewone prijs voor het paar Klittebellen dat je houdt.
  • Moet ik altijd opgeven waarom ik de bestelling retourneer?
    Nee hoor, dat hoeft niet. Maar wij zouden het wel heel fijn vinden als je het wel doet. Want daar kunnen we van leren. Want we willen natuurlijk dat je wel blij van je bestelling wordt.
  • Wat kost het retourneren?
    De kosten van het retourneren zijn voor jou. Hoe duur het versturen is, is natuurlijk afhankelijk van de bezorgdienst die jij kiest. Bijvoorbeeld: Retourneren via PostNL: brievenbuspost vanaf €4,25. Bestel je online een label ( retourlabel via Myparcel of direct bij PostNL) dan kost het €4,25. Eventueel laat je het label bij PostNL printen: €0,11 extra. Betalen bij een PostNL loket kost €4,95.
  • Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
    Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort: iDEAL: Het bedrag staat binnen 5 werkdagen weer op je rekening. MasterCard/Visa: Het bedrag staat binnen 14 werkdagen weer op je creditcard overzicht.
  • Ik heb de originele doos niet meer of deze is stuk
    Zorg ervoor dat je de Klittebellen weer veilig in een soortgelijke doos verpakt. Vergeet er niet de pakbon of factuur bij te stoppen zodat we weten van wie de bestelling is. Anders kunnen we je bedrag niet retourneren.
bottom of page